Secretar, asistent director general

Cerințe:
− Capacitatea de autoorganizare, abilități de comunicare, dicție bună, rezistență la stres, loialitate;
− Cunoașterea etichetei în afaceri;
− Studii superioare complete;
− Cunoașterea limbii de stat șia limbii ruse (obligatoriu);
− Bune cunoștințe de operare pe calculator și de utilizare a tehnicii de birou.

Responsabilitățile principale:
− Organizarea eficientă a activității în cadrul biroului;
− Întocmirea corectă a documentației, ținerea corespondenței și realizarea convorbirilor telefonice;
− Organizarea întîlnirilor și negocierilor de afaceri, recepțiilor, înregistrarea și deservirea vizitatorilor, oaspeților, delegațiilor, clienților, partenerilor;
− Organizarea asigurării cu rechizite de birou, materiale consumabile și alte valori materiale și mărfuri necesare activității personalului;
− Prevenirea situațiilor de conflict și respectarea confidealității.

   

Manager pe achiziții

Descrierea postului:
- Lucru cu furnizorii existenți
- Atragerea noilor furnizori
- Corespondeța
- Perfectarea și monitorizarea comenzilor
- Raportarea săptamînală.

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare de specialitate (economie)
- Cunoașterea perfectă a limbilor rusă și romină
- Word, Excel- cunoașterea la nivel înalt, liber în folosire
- Experienta de lucru in domeniul materialelor de constructii prezinta un avantaj

   

Vînzător-consultant 

Descrierea postului:
- prezentarea, comercializarea si promovarea produselor companiei

Cerinte:
- experienta de lucru minim jumate de an;
- cel putin studii medii 
- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
- persoana dornica sa invete lucruri noi;
- persoana pozitiva, increzatoare in fortele proprii.
- aspect plăcut, îngrijit

Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la următoarea adresă: hr@nanu.md

Tel.: 068 797 497